Helg

Igår efter jobbet åkte jag och Fanny till lilla elefant för att äta middag och det var verkligen jätte mysigt. Efter middagen skildes jag och fanny åt och jag åkte hem och tog en dusch och sen körde jag hem till Malin för att dricka något glas vin och sen fick vi  skjuts av Marcus till Viktor (släkting) och hans kompisar som hade förfest.
Vi körde olika tärningsspel (som jag för övrigt inte förstod) och kortspel så det var trevligt!

Vid tolv kom taxin och körde oss ner till stan och då gick vi in till gute och det var verkligen hur kul som helst! Träffade även en kille (Zacharias) som jag och Emelie träffade när vi var på Bali! Är inte det sjukt?

Fredrik kom också ut så idag är både han och jag rätt sega. Nu ska han klippa sig och sen ska vi åka hem till Källunge för mamma och pappa har anordnat en fest för ca 80 pers så det kommer bli skoj! De har fixat mat till alla och så är det massa tävlingar. Mina tjejer och Malins vänner ska också med ut så vi kommer bli ett härligt gäng!
Det blir nog ingen utgång för min och F´s del även om jag tror att mina tjejer tar en taxi in någon gång senare ikväll. Jag och Fredrik hade tänkt sova över i Källunge och bara ha en härlig dag i morgon!

Nej nu ska vi duscha så vi blir lite piggare.

Kommentarer
Postat av: elinor

du gick ju iaf? :)

2009-08-02 @ 01:04:26
URL: http://elinorbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0