Alla hjärtans dag

Idag har jag varit hemma med familjen och så har jag börjat packa,  ja jag vet att jag är ute i sista sekunden men det brukar vara så med mig.
Min kära far har köpt en helt ny fyrhjuling så idag har jag förutom att packa och städa kört den och sladdat en massa i snön, och det var galet kul även om jag är lite rädd samtidgt men jag får en så enorm adrenalinkick av att köra lite för fort och sladda lite mer än vad man ska så jag mår bara bra av det. Hahaha nu låter jag verkligen som en fordonsnisse, men det är väl min grej.. Eller?

En viss Johannes ringde mig idag och trodde att det var idag jag skulle komma till sthlm så han hade tänkt be om ledigt så han kunde komma till mig i sthlm ikväll så vi kunde sova på hotell inatt. Men tråkigt nog är det ju i morgon jag åker till storstaden.. O han har en arbetsintervju på måndag så han kan inte komma till sthlm i morgon och det suger!!!
Tre månader är det alltså kvar innan vi ses, och tre månader låter som en evighet i mina öron..

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen bege mig in till stan !

Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Glad alla hjärtans dag vännen! hoppas

du mår jätte bra! JAG SAKNAR DIG! <3

2009-02-15 @ 14:08:01
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0