Bangkok

Ja da ar vi i Bangkok ater igen. Har nu haft en urharlig vecka pa koh samet men nu aker vi ner mot koh tao och sedan blir det koh phangang dar aven full moon partyt ar den 10e mars.
Pa koh samet blev det en galen utekvall och resten var ratt lugna, men vi har traffat nya vanner, och det kanns skoj! Sa de som vi traffat ska ocksa till full moon.
Nu har vi rest fran koh samet till bkk med en svensk familj med 3 barn och de ar jatte tervliga och de ska aven aka samma buss som oss ner till koh tao om ngn timme.

Nar vi kom till Bangkok idag sa fargade jag och Nina ogonfransarna pa en salong och sen ville jag ha lite fina naglar  sa jag tog en fransk manikyr ocksa.

Nej nu ska vi ata innan resan ner mot koh tao!

Ps.
Mamma & pappa! Jag har lagt upp en del bilder pa facebook som ni kan kolla. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0