Harliga underbara semester!

Kvallen igar var jatte rolig! Aven om thaivodkan som serverades flitigt till gasterna inte var okej sa hade vi jatte skoj! Vi var pa ett utestalle som hette Lotus och dansade oss genom natten och nar klockan narmade sig 2 gick tjejerna hem utom jag och Josefine (tjejen fran gavle) for vi skulle till Bandz (som stanger vid 07.00) men precis nar vi skulle aka ivag med mopparna (skjuts snackar vi om, jag skulle inte kora) sa bangade jag ur och ville hem for klockan var trots allt ratt mycket.  Sa Josefine var snall och foljde mig hem innan hon akte dit.

Idag hade vi sovmorgon for forsta gangen, vi sov fram till elva och gick sedan for att ata frukost sen spenderade jag nagra timmar pa torget och kollade lite pa natet och pratade med resebyran om hur man tar sig till koh phangang och om det gick flyg fran koh samui till vietnam osv.

Efter det traffade jag Josefine och alla andra svenskar som var pa Lotus igar pa ett cafe  sa jag stannade ett tag och fick hora om hur fortsattningen pa kvallen varit. Sen sa gick jag ner till tjejerna pa stranden dar vi tillbringade tiden i solen.

Nar solen sjonk var alla tjejerna ute i det spegelblanka vattnet och pratade en massa och det var verkligen hur vackert som helst! Jag sager det inte ofta men jag alskar verkligen det har!

Jag har aven ringt over sea call for att gratta min kare far idag, och de hade haft lite slakt hemma pa formiddagen och nu var de pavag till Klintehamn for att gammelfarmor fyller ocksa ar idag.

I morgon har vi bokat en snorkeltur, sa vi ska vara pa sjon med baten fran 9-16 och det sak bli harligt! Men jag ar ju radd for minsta lilla varelse i vattnet sa vi far se hur det gar.

Nej nu ska jag kolla vad jag fick i lon sen ska jag ringa till Johannes en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0