Kungligheter, det ar vi det.

Josses vilken dag, en underbar dag! Har tillbringat 6h pa shoppingcentrumet MBK och det blev lite shopping bland annat, 2 pa vralsnygga klackskor, 1 par laga snygga skor och ett par flippskor, 5 klanningar (ja jag vet, klanningsnarkoman, mamma det vet du!), 3 klockor, 4 bikinisar (aven fast jag har med 5), sen en lite annat.

Efter shoppingen skulle vi som sagt ta oss till Sirocco for att ta en drink och njuta av utsikten, men nar vi kommer dit ar det dresscode. Sa det var bara att byta om till en av klanningarna och klackskor sa fick vi aka upp till 63e vaningen. Jag kan saga att det ar en av de haftigaste saker jag varit med om, det var underbart! Jag har aldrig i hela mitt liv sett nagot sa vackert! Det var nastan som Eiffeltornet, eller nej det har slog det.
Sa dar satt vi och njot av livet och utsikten tillsammans med vara drinkar, och kande oss som kungligheter med tanke pa hur det sag ut dar, hur vi sag ut och hur personalen behandlade oss.
Jag var tvungen att sla en signal till min far och beratta vad vi gjorde och han blev lite avundsjuk, men det ar inte sa konstigt :)

I morgon klockan 8 kommer bussen och hamtar mig och tjejerna och kor oss till Koh samet, sa nu blir det sol och bad!

Vilken underbar dag det har varit, det ar nastan galet att man kan ma sahar bra! Men nu har krafterna forsvunnit ratt rejalt efter att ha sprungit omkring i shoppingcentrumet, och att ta in sa mycket som man inte annars ar van i Sverige tar trots allt pa en sa nu vantar en hard sang men en mycket skon somn kommer det bli iaf, det kan jag lova.

Till mina kara familj!

JAG TANKER PA ER!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lilla stumpan!

Vi tänker på dig med (er),här hemma i vinterkölden.

Ska hälsa ifrån Andreas, Farfar,Mormor,Morfar,Malin.

Puss Kram Mamma Pappa.(Köp inte fler klänningar)

2009-02-18 @ 18:45:29
Postat av: Nea

fy fan vad jag också vill!! men du! du måste

LOVA mig att ta tusentals bilder så jag får

se sen!! okej?!?! du måste! <3



saknar dig men jag är så glad för din skull

vännen! njut av livet!! <3

2009-02-19 @ 10:38:42
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0