jag njuter av att komma hem från jobbet.

Jobbet har gått bra idag även fast det var ett långt pass, hela 10 timmar, men det var de värt, moneymoney.

Har precis avnjutit en underbar middag med min kära sambo, hon hade lagat kykling med god sås, grönsaker och potatis i ugnen, till maten drack vi var sitt glas rött.
Nu ska vi iväg till Kalle och Johan på wii-kväll, vi ska även ha med oss kokoskakorna med choklad som frida ida har gjort, hon är min lilla hemmafru och jag gillar det.

Nej nu ska jag klä om sen ska vi kila till dom, ha en trevlig kväll gotlänningar! Jag saknar er om jag ska vara ärlig, tom er som bara är bekanta ansikten, har inte sett någon gotlänning på hur många dagar som helst nu, känner mig lite ensam med min dialekt. Men hey folket här gillare.
 
Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0