EMD

Kvällen igår var fabuleux som man säger på franska. EMD såg man inget av men det gjorde inte så mycket vi hade skoj iaf.

Kvällen började hos Emelie och Nina sen gick vi vidare till Wallers därefter begav vi oss ner mot stora torget men ist för att gå in till gutekällaren med en gång (pga arg vakt) så gick jag, Malin och Jimmy till innergården.
Sen blev det gute och det var, ja, skoj!

Ja jag har inga bilder från gårdagen som vanligt men jag är inte riktigt som blondinbella som för övrigt är på gotland nu, men jag ska skärpa mig på kamerafronten.

Idag ska Markus komma och hjälpa mig med min dator för varken jag eller Fredrik kan sånt där om datorer, men just nu vill jag bara UT I SOLEN, men Fredrik sover så jag får vänta tills han vaknar.

Ge mig en bil så att jag kan köra till tofta (jag vägrar åka buss).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0