En fredagkväll

Det bjöds på god mat hemma i Källunge igår, det blev grillat och det bjöds på mycket skratt. Efter maten blev det dusch för min del sen åkte jag Malin och pappa in mot stan, vi lämna av Malin sen åkte vi hem till mig för jag skulle byta om och ta med cykeln till Em&Ni så vi satt på cykeln på bilen sen körde pappa mig till dom (nu undrar  ni väl varför jag inte cykla men den enkla förklaringen var att jag inte ville förstöra håret).

Hos Em&Ni blev det lite fix, tjejsnack, vin och många härliga skratt. Efter någon timme hos dom så gick vi ner mot stan och gick en sväng till innergården där Jonte, Linus, Fredrik, och Ville var, vilket var trevligt.

Efter det blev det gute och för att erik på mitt jobb har varit urgullig och fixat så att alla vi på MQ fått Gutekort så man kommer in gratis eller betalar halva priset så är sommaren räddad.
På gute var det galet mycket folk! Jag tappade bort mina tjejer ett antal ggr och när kvällen gck mot sitt slut så hämta jag ut jackan innan de stängde sen gick jag till innergården och frågade om F inte slutade då men han skulle jobba ca en timme till så jag gick med Olivia och Nina en bit innan jag cyklade hem och slockande direkt.

Idag var det tufft att gå upp för att cykla till jobbet, men dagen rullade på och jag fick sluta en timme tidigare så nu ska jag sova en stund och sen ska jag laga lite mat.

Ciao bellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0