Fårö

Har haft en härlig dag på fårö (trots moln) med Fredrik och hans föräldrar. Låg en stund vid sudersand och försökte få lite sol utan framgång, så vi begav oss til Ebbes och åt lunch, det blev ädelost och broccolipaj för min del.

Efter maten åkte vi till andra sidan för att se på raukarna. Det är sjukt att ena sidan av fårö är hur fin strand som helst och på andra sidan är det ett helt annat landskap med bara sten och konstigt nog växer det enbuskar och lite tallar där fattar inte alls hur de får näring där bland kalkstenarna.

Ikväll var jag med Emelie och Julia och såg Dm-finalen, Dalhem-Fårösund och Dalhem vann. Efter matchen blev det ett stopp vid max och nu är det sängdags.

Imorgon blir det utgång med tjejerna & förhoppningsvis får jag träffa min Linnea som kommer med båten inatt! Som jag saknar dig!

Är inte sommaren för härlig?

Imorgon kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0