Gotland runt?

Fredrik ringde mig när jag var hos Malin

F- Hej vad gör du?
L-Är hos Malin och har grillat
F-Aha, men du vad gör du på torsdag?
(Vi har ingen koll på hur vi jobbar)
L-Är i Källunge
F-Kan vi inte hitta på något då?
L-Ja kom ut till Källunge då?
F-men kan vi inte hitta på något?
L-JA, kom ut till källunge ?
F- Men min arbetskamrat som inte är härifrån har tydligen varit överallt på Gotland typ, jag vill också det
L-Okej, men kom till källunge så fixar vi det, åk med mamma hem.
F- Okej.

EEEEH, vad ska jag visa på Gotland om det är dåligt väder som det nu ska vara? Hoburgsgubben? Jag vet inte ens hur man kör dit. Fårö? Ja dit hittar jag och kan många smultronställen där bla vart raukarna är osv. Men vad kan man mer visa?

HJÄLP MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0