Källunge

Vad härligt det var att få komma hem! Det var helt galet, helt sjukt skönt, som jag längtat etfer min stora gård och vårt stora hus. Fick en drink när jag kom hem sen blev det grillad kykling hemma med klyftpotatis och massa annat gott. Men det vara bara vi tre, jag, mamma, pappa men så var farmor Ann också där, det var mysigt. Anderas (lillebror) har nämligen varit i Falun på innebandyläger och min syster var i stan och åt med hennes vänner.

Fyrhjuling körde jag också, oh herre vilken drag det är i den! Har ingen aning om hur många hästkrafter men tillräckligt många för förgylla in dag. för er som inte vet så älskar jag att köra "rally" med bilen så när jag då hade en 4-hjuling så var det mer än lycka. (Jag vet att jag inte får köra på vägen pappa men jag var ju tvungen att testa gasen..)

Hälpte även till att måla skyltar, yes jordgubbsskyltar och pga det mår min rygg rätt kasst idag men vad gör det då, sånt gör över.
När jag målat klart kom Malin, Amanda, Annie och Adam för att hämta mig och vi begav oss in mot stan. Det blev film och chips kväll, myyys.

När jag kom hem runt 01.00 tiden så kan jag inte sova för jag inbillar mig att det är någon här då så jag låg vaken till ca 03.00 tills baby kom hem från jobbet sen somnade jag gott.
Idag däremot var det ritkigt tufft att gå upp vid 8, men när jag kommit ut ur duschen var jag pigg och cyklade iväg i regnet till jobbet. När jag väl kommer dit så öppnade jag tydligen själv och det gick bra vilket jag är glad över, fick även stänga själv idag med Vendela som är ny och det gick bra om jag inte hade dragit gen kassan, men efter många om och men och övertid så var allt klart!
Nu när jag kom hem stod Fredriks kompisar utanför lägenheten och väntade på F för de skulle iväg och äta och sen förfesta så som jag förstod det.
Men min baby hade tvättat all vår tvätt så Emil gick med mig upp i lägenheten och vä'nta tills han var färdig med tvätt och dusch sen så åkte dom.
Emil tyckte att Fredrik var riktigt seg så undrar vad han då skulle tycka att jag var, haha.

Nej nu ska jag ner i tvättstugan och hänga in allt i torkskåpet.  Sen är det middag med tjejerna på stan som gäller, och därefter blir det utgång på bur för Snook är ju ett måste att se, aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0