När blev himlen havet?

Det var inte mycket på min lista som blev gjort igår.. Kameran och klänningarna glömde jag hämta hos Em&Ni och lampan hann jag inte häma hos Malin. Det där med jogging lät sådär lagom lockande när plötsligt himlen blev hav och man hade ju iprincip dött på köpet skulle jag tro (Sämst bortförklaring).

Men oj vad mysigt det är att vara hemma. Men min lillebror var inte hemma och honom saknar jag enormt mycket, för det är två veckor sen vi sågs..

Somna kunde jag inte heller göra igår, igår var det en "tänka-på-allt-kväll" när man egentligen är för trött och skulle kunna somna när som om det inte vore för alla tankar. Sen så ringde Nina också och vi pratade en stund och hon kunde inte förstå varför jag var hemma i Källunge när jag var ledig dagen efter och inte var ute med dom för, men sanningen är den att jag är glad att jag inte gick ut. Visst hade det varit trevligt att vara med tjejerna, men det var så skönt här hemma.

Min och Fredriks dag vi skulle ha idag ser inte ut att bli av, för jag åkte inte med mamma in till stan nu som jag egentligen tänkt och han åker inte med ut hit sen för han kom typ hem vid 05.00 i morse och lär sova länge.. Så jag tänker stanna här och umgås med min familj, men åker kanske in runt 3-4 tiden.

Men i morgon blir det allt grillning med förhoppningsvis hela familjen här hemma, så jag ska åka hit direkt efter jobbet i morgon och då blir det mat sen ska jag faktiskt ut med tjejerna i morgon :) Tyvärr inte ikväll, jag orkar inte, och jag hoppas att Darin inte är så snygg som de säger att han är så jag slipper ångra mig att jag inte gick med ut.

  


Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med en filt omkring mig och se en bra film. Hoppas att ni får en lika mysig dag som jag även om det regnar på tok för mycket för att vara en julidag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0