T-t-t-orsdag

Det har varit en skön ledig dag och jag kom upp i helt okej tid även fast det kändes sådär att lämna min fina i sängen som sov vidare.

När F vaknade slappade vi rejält och vi skulle cykla ner tillsammans till när han började vid 2 idag men tjugo i två hade jag ännu inte duschat så F fick cykla ner själv.. Jimmy kom sen och hämta mig så gickjag till banken och fixade lite och därefter satt jag och Jimmy i gräset vid busstationen i solen (okej skuggan) och njöt av ledigheten.

Markus kom sedan och hämta mig eftersom han skulle hjälpa mig min dator men efter måga försök så gick det ända inte så då körde han mig till Malin för jag tänktelåna hennes cykel eftrsom F har min men då var hennes på busstationen så jag blev kvar där och såg tv och diskade upp deras disk. Sen kom Adam och lämnade lite grejer men han gick lika fort igen, men han kom tillbaka ca en timme senare och då kom Johan också över sen skickade min babe ett sms om att blondinbella var på innergården och jag var ju självklart tvungen att åka dit då (ja jag kanske är lite omogen men jag är sjukt insatt i hennes liv). Så jag fick skjuts av Johan ner och träffade då min snyggingar Em&Ni vid öster sen mötte jag upp JImmy &co utanför innergården så där har jag suttit och njutit av värmen ikväll (ej partyklädd).

Nu är jag iaf hemma och sängen väntar. F kommer hem vid typ 4 inatt och jag ska upp vid ca 7 för jag tänkte ta 8.00 bussen hem till Källunge, jag längtar näligen hem lite smått.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0