Vilken härlig helg!

Jösses vilken härlig helg det var! I fredags skippade jag dock utgången men i lördags efter middagen med min familj och Fredriks familj så körde vi igång. När jag och F kom in till lägenheten hörde man ett gäng glada killar som var taggade till tusen. Jag och F bytte om, sedan körde jag killarna till stan och jag själv åkte till Em & Ni.

När vi varit hos E&N i någon timme begav vi oss ner mot stan. Först blev det innergården där F och alla hans kompisar var och min moster. Sen mötte jag upp Viktor (släkting från uppsala) och hans kompisar utanför innergården.

På gute var det tokmycket folk, (läs; för mycket) visst hade jag skoj men man hade kunnat haft roligare om man slapp tränga sig fram vart man än skulle.

Aja, kvällen var lyckad iaf och vi kom hem sent så igår morse när gbgarna åkte till båten så sov jag och F vidare fram till 15.00 sedan beställde vi hem pizza (det är okej att äta och få pizza hemkört dagen efter).

På kvällen åkte vi till Klinte för att grilla med mormor, morfar, gammelfarmor Ann, Moster Anna, Macke, Nova, Lilly, min familj plus marcus och Fredrik, det var jätte mysigt!!

Tyvärr fick min man inte ledigt igår så han fick börja vid 21 och jag fick allt vara hemma själv. Men ikväll ska han försöka vara ledig så att vi kan ha en myskväll tillsammans.
I morgon ska vi förmodligen åka till fårö med Fredriks föräldrar för jag är ledig och förhoppningsvis F också, sen åker hans föräldrar hem på onsdag..

Nu ska jag skriva schema för dagen sen är det workwork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0