VILKEN KVÄLL!

Vi hade verkligen hur kul som helst igår! Min och Malions moster Anna var med oss vilken var jätte skoj! Först var vi tre hemma hos Malin en stund innan Morfar körde oss till Emelie & Nina där förfesten var.
Ölspelet var såklart ett måste och alla var redan igång så vi hoppade in i köket och joinade och då kom även Fredrik och hans en kompis från götet dit.

Efter någon timme där så gick vi ner mot stan och jag, Anna, Malion, Fredrik och Alex gick in till innergården medans de andra fortsatte in till Gute.
På Gute beställde Anna och Malin drinkar men jag tog en vatten (varannan vatten you know) och så satt vi oss i sofforna och bara njöt.
Då kom det fram en kile som jag har för mig arbetade för Capriso (Aja de hette ngt med C iaf) och ville ta kort på framför deras vägg med reklam, men vi var lite tveksamma först men ställde upp iaf och fick var sin shot på det!

Klockan 01 gick vi till gute och dansade sista timmen som var kvar, det var verkligen hur kul som helst!

 



  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0