Jag är näst intill Kalle Ankas kusin Alexander

Helgens äventyr har varit mycket bra. Jobb hela fredagen 7-20 därefter utgång med mina tjejer där maskinen spelade, men jag lyssnade ca en halvlåt innan jag blev ihjälklämd så då gick jag, men det gjorde inte så mycket för maskinen är inte ritkigt min stora idol om man säger så.. Men kvällen på Gutekällaren var verkligen hur bra som helst, hade riktigt skoj!
Vi tog taxi från gute till Anders lägenhet där efterfesten var men vi gick efter ca en timme för min plånbok var borta och jag var då nästan 99% säker på att jag haft den i taxin innan men är inte ritkigt helt säker, så jag ringer och spärrar mitt bankomatkort. Därefter går vi hem och slocknar direkt.

På morgonen vaknar jag först med en klump i magen för att plånboken är borta och även nyckeln till lägenheten så det kändes sådär att byta lås på dörren och på porten..
Runt 12-tiden ringde det på Malins pojkväns Marcus mobil och då var det Robert som kände taximannen så han hade hittat min plånbok!!! Jag var mer än glad kan jag lova. Ibland känner jag mig som Kalle Ankas kusin Alexander.

Vid 16-20 var det jobb som gällde och därefter åkte jag hem till landet och grillade med familjen sen var det sängdags och jag sov välbehövligt länge på söndagen. Sen var jag ju ledig så då passade jag på att storstäda mitt rum eftersom jag inte ska bo här i Källunge så länge till.

Nej för idag efter att jag jobbat på MQ ska jag skriva på papper på lägenheten! Det känns lite läskigt, skulle vilja ha mamma eller pappa med mig så att jag inte skriver på för typ 3 år eller något... men jag är snart 20 och borde klara det, får vara ordentlig när jag läser igenom kontraktet.

Nu ska jag ut och plocka lite jordgubbar som jag kan äta till frukost!

Kommentarer
Postat av: Nea

LINDA! :D Snart ses vi!!

ÅÅhhh, va jag längtar!!

2009-06-08 @ 12:54:52
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0