MAT?!

Kom på mig själv med att jag inte ätit något ikväll, och typ inte de andra kvällarna sen vi flyttade till stan heller! Ikväll åt jag en smörgås hos Malin men intemer än så har det blivit.. Idag åt jag och min snygging till pojkvän if på den nya resturangen Etage som var ritkigt gott och fint har de fått det där uppe på östercentrum också!
Men sen vi flyttade in har vi bara lagat mat en enda gång tillsammans och det var igår..

När jag kommerhem från jobbet har jag varken tid eller ork och när F inte är hemma så känns det inte lockande att laga mat för en, så vad gör man? Ah.. Det här funkar inte jag går bara och småäter då...  Och för att inte tala om min träning, jag har inte den minsta notiviation till något som har med träning att göra, jag har blivit så sjukligt lat.

JAG MÅSTE BÖRJA TRÄNA INNAN DET ÄR FÖR SENT!!

O sen så måste vi bli bättre på matlagningsfronten (eller jag med tanke på att mannen jag bor med kan det där). Det hade suttit fint om han bara jobbade dag så att vi hade kvällarna tillsammans iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0