Solly solly

Förlåt förlåt för dålig uppdatering eller snarare sämst uppdatering.. Sen Fredrik slyttade hit har jag haft fullt upp, jag har jobbat, ätit på resturnger ett x antal ggr med min fina eller med mina fina vänner och syster. har även solat, hängt i almedalen, sett Håkan Hellström och han tog min hand, kysste mig och vi bytte mobilnummer (okej inte ritkigt men han tog min hand) Fast o adnra sidan, vad är Håkan i jämförelse mot fredrik? NADA. Har även varit ute några gånger, haft släktmiddag i björkhaga där vi har vår stuga och  Linnea, m.fam och allas pojkvänner var med. Efter middagen så var det utgång som gällde och vi hade galet skoj! Ni kan läsa allt på Linneas blogg

Idag har det varit jobb på MQ och baby har varit på tofta med Emil och fixat nyckel till vår lägenhet hörde ni det VÅR lägenhet. Jag kan inte fatta att vi ska bli sambos, det fanns inte på kartan för ett par månader sedan, men livet kan förändras och det är jag mer än glad för. För i Fredriks närvaro mår jag bra, bäst helt enkelt, det är såhär det ska kännas.

Nu ska jag packa mina saker som ska in till stan men jag lär inte få med allt nu men aja, jag får ta en del iaf.

Ikväll är det invigning på gute, vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0