Sommar sommar sommar = jobb jobb jobb

Vilket underbart väder det är! Äntligen har sommaren kommit på riktigt, men har jag solat eller legat på stranden för det? Nej, jag har jobbat och fixat i lägenheten så jag har inte hunnit..

Den här veckan som vi har bott ihop har gått bra även om vi inte hinner ses så mycket eftersom när jag går till jobbet sover han och när jag kommer hem har han gått till jobbet sen kommer han hem vid 04.00 tiden på natten och så håller det på, men som tur var så var båda lediga igår. Så igår bjöd baby mig på bio eftersom jag hade namnsdag förra lördagen, sen var vi en sväng förbi gute för att hälsa på Fredirks kompisar.
 
Idag har vi båda jobbat sen kom han och mötte mig vid jobbet så gick vi ner och satt oss vid hamnen och köpte med oss mat från joda (eller jag gjorde det för jag hade inte ätit), sen åkte vi hem och bara hade en mysig kväll framför fotobll U21 Tyskland-England, (Antar att ni nu tänker, NÄR BLEV LINDA EN FOTBOLLSTJEJ?!? Men så är det när man bor tillsammans med en som kan ALLT om fotboll, och då menar jag allt).

Nej nu ska vi sova för Fredirk jobbar bara dag denna vecka vilket jag tycker är skönt så att vi hinner ses lite mera så i morgon blir det då ingen sovmorgon..

MEN HEJ LEDIGA ONSDAG TORSDAG FREDAG SÖNDAG!!! Ge mig sol då tack..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0