T-t-t-t-isdag

Fick öppna upp MQ helt själv idag och det gick förvånadsvärt bra, har varit lite nervös för det inann men det var inga problem alls. Efter jobbet gick jag hem till min syster lägenhet där Amanda var men hon åkte nästan med en gång när jag kom så jag satt och väntade på att Malin skulle sluta jobbet så att vi kunde cykla hem till mig.
När hon kom hem åt vi lite sen cykla vi hit på en tandemcykel (min dolda talanger för att cykla tandem har inte visat sig än) så var vi här en stund innan vi cykla hem till Malin igen.
Då kom Marcus och Anders och hämtade oss så hämta vi Annie innan vi begav oss till Kalkbrottet i Hejdeby och alla badade utom jag eftersom jag tyckte det var kallt....

Nu sitter jag helt själv i min och fredriks lägenhet och vill att han ska sluta NUNUNUNU!! Det är hemskt att vara ensam på kvällarna.. Jag vägrar sova fram tils han kommer hem (han kommer hem ytp 04.00 inatt), får se om jag orkar hålla mig vaken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0