Två månader

Igår blev det 3-rätters med MQ på Wallers och förrätten var G U L D.  Efter maten begav vi oss till munken men efter 12-slaget så begav jag mig mot Olerys innan Malins snälla pojkvän Marcus kom och hämta mig. Så jag kom hem tidigt somna med en gång och vaknade sent idag.
När jag och Malin kom hem till vårt källunge åt vi lite jordgubbar innan jag panikstäda rummet och nu blir det en snabbdusch sen ska jag hämta fredrik på flygplatsen för idag flyttar han hit!!! Jag kan inte fatta att det är idag han kommer! det känns alldels för overkligt men det ska bli mer än underbart att träffa honom igen!

Inte nog med att han flyttar hit så firar vi två månader idag och det ska firas med en god middag på en av resturangerna innanför murarna. Detta är en underbar söndag och jag mår så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0