Bali Bali Bali

Igar fyllde ju min kara reskompis Emelie 20 ar sa det firades forst pa flygplatsen i BKK dar vi 00.00 at en chokladkaka och drack kaffe sa fick Em ( och alla andra pa resturangen) hora min ljuva rost, - ja ma hon leva a ma hon leva osv.. Jag hamna pa film ocksa nar jag sjong men den kommer INTE upp nagonstans Em!
Efter det lag vi pa en bank och laste var sin bok, for sova kunde vi inte gora..

04.00 var det check in sen fick vi vanta igen pa att fa ga ombord pa flyget. Nar vi val kom ombrod slockna vi direkt sa vi markte inte ens nar flyget starat och flog upp i skyn. Sa djupt kan jag lova att vi sov, men nacksparren som kom efter nagon timme var inte lika harlig dock, och inte killen som satt bredvid mig heller for den delen. Killen kan inte ha talats om "behandla andra som du sjalv vill bli behandlad" nej asolut inte for han vrakte sig over hela satet och jag fick sitta trangd mot Em for att slippa nudda honom. Usch..

Well, nar vi landade pa Bali sa har de pa flygplatsen inte hanterat min vaska varsamt sa ena rammen har gatt av sa jag har ingen aning om hur jag ska gora nu tills jag aker vidare igen.. Aja far val kila inforbi en sommerksa eller nagot?
Taxi tog vi sen till Kuta beach till Poppis 1 till New Arena dar vi nu bor. Direkt nar vi checka in somnade vi och sov i manga harliga timmar (hela dagen).
Kvallen spenderades en stund vid datorn, pa en resturang och sa fick det aven bli glass till efterratt eftersom emlan fyllde ar. Sen var det utgang som gallde, det var skoj! Men hela dagen igar var ratt oklar, men pa ett harligt satt!

Idag har vi legat vid poolen pa eftermiddagen, sen traffade vi Johan som vi traffade pa koh tao och koh phangan sa vi ska nog forfesta med honom och hans kompisar ikvall, sa det blir nog en bra kvall!
Det basta ar att slippa tanka "imorgon ar det jobb" eller "i morgon ska jag kora bil den och den tiden". Nej nu ar det "imorgon ar det en ny harlig dag, dar det inte finns nagra masten och vi kan gora vad vi vill eller kanner for".

Vi gor det hela dan varje dag!

& som min far sager - Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter härligt! Passa på att njut sista veckorna, snart är ni hemma igen och då vankas utgång ;)

Puss!

2009-03-30 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0