Fredag den 13 var det ja..

Dagen igar var allt annat an harlig..

Det hela borjade med att jag och Emelie blir vackta klockan halv tolv av att en thailandare som hade var nyckel av ngn anledning? Hon borjade iaf beratta till mig och emelie som var mycket trotta att var van var pa sjukhuset. Jag och Emelie som da upptacker att Ella och Alex inte ar dar skyndar da pa oss kladerna och skyndar bort till kliniken lite langre bort. val dar finns inte ella sa vi gar till apoteket och fragar om det varit en tjej dar pa morgonen som haft feber for Ella har gatt med feber ett par dagar. Hon sa da att hon kort Ella till sjukhuset och vi far da en vagbeskrivning, sa jag, Em, Nina och Jimmy skyndar bort till sjukhuset och far da komma in till var Ella som ligger i ett rum med dropp.

Var stackars Ella har namligen fatt denguefebern sa hon har nu legat pa sjukhuset i over ett dygn men hon ska fa komma hem ikvall nar alla dropp gatt in i kroppen. Hon mar bra nu men de ville ha henne dar over natten anda eftersom febern brukar stiga da.

Narmare kvallen blir Emelie jatte dalig, som har sovit bort hela dagen. Vi blir oroliga och fixar skjuts at henne bort till sjukhuset och nar vi kommer dit ligger hon pa ett rum dar doktorn tar tempen osv, och det visar sig att hon har fatt matforgiftning sa hon har nu fatt antibiotika.

Efter maten pa kvallen blir jag dalig och ligger och har jatte jatte ont i magen sa idag har jag varit pa apoteket och fatt 2 olika piller men sa som det ar nu hjalper det inte nagot!
Vi som ska resa hela dagen i morgon och dagen dar pa! Hur ska det har ga? Vi maste bli helt friska till i morgon helt enkelt.

Nu ska jag ga och vila lite och forhoppningsvis mar jag battre till nar Ella kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0