Jag njuter av mitt liv

kvallen igar var sjalvklart underbar, med harliga manniskor i ett underbart land kan det inte bli battre.

Idag har vi degat pa stranden eller alla har degat utom jag som har haft hur mycket energi som helst och ville gora saker hela tiden, men det avr lite svart att fa med de andra tjejerna idag..
men Fredrik och jonas (2 trevliga killar fran gbg) kom forbi och solade bredvid oss och nar tjejrna badade och jag satt och prata med killarna sa kommer helt plostligt Micke Lundin och Mike Annderson gaendes pa stranden, haha :) Det var tevligt att traffa lite sk "Gotlandich".

Kvallens planer ar middag med Fredrik och Jonas sedan ska vi mota upp Micke och Mike, men vi tjejer har egentligen bestamt att det inte ska bli utgang ikvall med Micke och Mike blev lite besvikna da, haha sa vi far se vad som hander.

Anledningen till att jag sitter vid datorn nu ar for att tjejerna ar och shoppar pa stan medans jag lag kvar pa stranden och nu har de nyckeln sa jag kommer inte in pa hotellet.. men nu ska jag ga hem och kolla om de ar tillbaka!

Skot om er och jag tanker pa er dar hemma! Jag lagger kanske upp lite bilder pa facebook ikvall mam o pap eller sa far det bli i morgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja lägg in fler bilder!!:D

2009-03-05 @ 13:04:28
Postat av: Fanny Larsson

Åh Linda :) vad härligt allt låter! Jag blir så avundsjuk :P Bli lite brun för mig också är du snäll ;) Kram!

2009-03-07 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0