Koh phangan

Har fatt en del oroliga mail om vart jag ar och vad jag gor sa jag ska skarpa mig med blogganadet, men det ar svart nar man har det sa bra :)

Vilka dagar det har varit! Jannes fodelsedagsfest blev mer an lyckad och vi hade allihopa verkligen en jatte trevlig sista kvall pa koh tao.
Dagen efter skulle vi upp tidigt som bara den for att aka taxi till hamnen och sedan ta baten over till koh phangan, det var slitsamt kan jag lova. Det varsta var att vi inte hade nagot boende, och med tanke pa hur manga tusen manniskor som skulle over till koh phangan for att fira full moon nagra dagar senare ar det iprincip omojligt att fa tag i ett ratt billigt boende. Sa ja vi har bott pa ett lite finare hotell men pool ut over havet och det var ritkigt fint faktiskt, och vart pengarna med tanke pa att vi hade gang avstand till full moon beachen.

Dagarna tillbringade vi pa stranden dar det var harlig stamning, mycket manniskor, fotbollsturneringar, skon musik, och ja alla var glada helt enkelt!
Kvallarna var sk forfester infor full moon sa det blev ratt mycket festande, men i lagom mangd sa ingen behover oroa sig och vi tjejer har dansat och haft det jatte skoj! Jimmy och Mia kom ocksa till koh phangan sa vi bodde bredvid varandra.

Igar fick jag ett underbart mail sa jag var sa himla glad hela dagen igar verkligen! Och pa kvallen sa var det ju den stora full moon partyt och jag har aldrig i hela mitt liv sett sa mycket manniskor! Det var galet, hogtalarna ar sjukt stora och musiken danar ut over hela on, och tusentals manniskor dansar genom natten fram till solen gar upp. Vi tappade saklart bort varandra men det hade vi redan anat att vi skulle gora. Men med tanke pa hur mycket nya harliga manniskor vi lart kanna var vi aldrig ensamma, jag dansade med Fredrik och Jonas hela natten och med femton andra goteborgare och folk fran falkenberg sa jag hade det jatte roligt verkligen, sen sprang vi tjejer pa varandra och dansade vi ocksa! Det var en galen kvall och jag kommer aldrig i hela mitt liv uppleva en sa stor fest.
Enda nackdelen var att Ella hade gatt och blivit sjuk sa hon lag hemma hela dagen igar och kunde darfor inte joina oss pa festen.. Och den andra nackdelen ar att min vaska blev snodd nar jag hade den pa mig sa mina pengar och min mobil forsvann. Men som tur ar sa hade jag verken kamera eller alla pengar dar i och inte heller mitt bankomatkort. men visst ar det trakigt att mobilen ar borta for den var ju alldeles ny, men en mobil ar inte hela varlden och det ar trots allt forsta gangen jag tappar bort en mobil. Jag tanker positivt!

Nu har vi akt tillbaka till koh tao och nu blir det lugna dagar och det ser vi fram emot :) sa om fyra dagar aker vi till BKK och sedan flyger vi till Vietnam.

Kommentarer
Postat av: malin

Tråkigt att dom tog din väska med din mobil:O:( men kul att ni har kul;D

tänker på dig.

2009-03-12 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0