Då var man på ön igen

Det var som vanligt sjukt tråkigt att åka ifrån min fina, men som tur är så kommer han till ön redan nästa vecka och jag längtar redan.
Vi tog en sovmorgon eller nja vi vaknade redan vid halv 9 men låg kvar i sängen och myste fram till halv 11 då vi tog en dusch innan vi åkte till hans jobb där han har en 8-a och åt lunch innan klassen, min fina och jag tog bussen in mot stan för de skulle på föreläsning och jag skulle som sagt hem.. Men jag min dummer glömde min björn som Fredrik vann åt mig på liseberg så den får han ta med nästa gång han kommer till ön.

Fick ett fint sms av min F nu där han skrev att han flyttar hit redan den 12 juni istället för den 18e, gissa om jag är glad?

Nu när jag kom hem så hämta pappa mig vid flyget  sen åkte vi till mammas jobb och sa hej innan vi åkte till Malins lägenhet för att lämna en byrå som de skulle få. Men jag har varit sjukt grinig och jätte arg sen jag kom hem och det borde jag be min familj om ursäkt för..
Har även städat ur husvagnarna sen så ringde jag Em och då bestämde vi att jag skulle följa med på husbilscamping, så det blir jag, Em, Ni & Ella och jag tror att det kommer bli en kanon mysig kväll för jag saknar verkligen mina thaitjejer!!

  




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0