Halvsolig onsdag, kan man ens säga så? Tydligen

Detta är nu min 3e lediga dag och jag njuter kan jag lova. De senaste dagarna har jag tillbringat tillsammans med min syster och Amanda vilket har varit mysigt, jag gillar dom, jag gillar att vara hos dom, jag gillar tom att ligga inne en hur solig dag som helst och bara vara med dom.
Igår blev det en tidig middag med tjejerna på Joda, och vädret var ju lovely så vi satt ute och njöt av solen och av varandras sällskap. Efter middagen var jag åter igen på humlegårdsvägen med Amanda och såg en film som handlade om en pojke som levde under 2a världskriget.

Idag har jag varit i Roma vid vårdcentralen med min gammelfarmor som hade fått en svullen arm. Fick även ett underbart samtal av min fina i göteborg att han redan kommer ikväll! Så vid 00.20 ska jag hämta honom vid båten. Han ska ju flytta hit sen i juni också så han åkte hem från jobbet och panik packa lite under lunchen men frågade mig nu om jag kunde komma på något han behöver ha med ner eftersom han inte vill ta med allt när han flyttar hit i juni. Jag kunde verkligen inte komma på något han skulle ha med...

Kaffetime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0