Jobb och lägenhet

Idag har jag skrivit på kontrakt för MQ så det är där jag ska jobba i sommar och så ska jag hoppa in på pjäsen så mycket som möjligt, så det blir nog inte många stranddagar för min del..  Har även varit och kollat på en jätte fin lägenhet vid ringmuren på byrumsgatan 29 och så kollade vi även på en lägenhet som mamma och pappa redan kollat på vid stenkumlaväg men den gillade jag inte lika mycket som den 1a så vi får se. behöver ju verkligen någonstans att bo i sommar med Fredrik men det känns ju lagom kul att mamma och pappa ska behöva köpa en lägenhet för det. För tyvärr finns det inte en enda lägenhet som de hyr ut permanant i sommar utan bara som de hyr ut veckovis och det funkar ju inte..

Nej nu är det grilldags med familjen sen ska jag gå isäng tidigt eftersom jag börjar 6.45 i morgon.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: nea

hör av dig nått Linda! Saknar ju dig!

2009-05-16 @ 22:10:38
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0