Man klarar sig otroligt nog.

Min hosta vägrar att ge sig.. Ska överdosa hostmedicinen ikväll så det blir bättring någongång för på torsdag så åker jag till göteborg och då vill jag vara helt frisk.
Inte har jag någon ny mobil heller (ja jag vet jag är skitseg som inte fixat det men det är inte som ni tror!) och ska jag säga en sak? Jag mår fruktansvärt bra utan den, jag vet inte hur stressad jag är av den annars, "måste bara kolla om det kommit ngt sms" hela nätterna och dagarna håller jag på så. Visst ingen kan få tag på mig förutom på vårt hemnr eller på Malins mob när jag är i stan men det är ändå jätte skönt! Anledningen till att jag inte köpt någon ny är för att mitt abonemang går ut om 45 dagar så jag kan inte förlänga det än om jag skulle köpa en ny men i morgon har jag tänkt åka in och köpa "ut" mitt simkort om det nu går, sen får jag ta min gamla mob eller ngt.
För jag behöver faktiskt ha en mob på torsdag ifall att jag och F skulle missuppfatta varandra eller om jag skulle komma bort i gbg. Men allt ordnar sig.


För en månad sen så var vi ännu i värmen, det hade inte varit helt fel..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0