Underbara dagar i underbara göteborg med min underbara

Dagarna har gått alldeles för fort.. Som vanligt. I morgon är det dags att bege sig hem till ön igen. Som det ser ut nu så tar jag 16.00 flyget från gbg till bromma och sen från bromma vidare till visby.
I lördags så såg jag på Fredriks fotbollsmatch som de vann sedan blev det middag hos hans föräldrar innan vi åkte hem och gjorde iordning oss för att sedan åka hem till Jonas där förfesten var. Johanna som vi träffade i Thailand  kom också dit och det var skoj även om hon inte följde med ut på parklane där det varmycket trevligt!
VI kom hem sent så igår tog vi en ordentlig sovmorgon innan vi åkte till liseberg för att ha en mysig dag i solen.
Jag som blivit lite rädd för alla åkgrejer med höjder hade tänkt hoppa över att åka det mesta men vi åkte Balder ( det ni!) men jag blundade hela vägen.. Men andra gången vi åkte log jag tom på kortet som togs i banan och jag tyckte att det var riktigt roligt. Vi åkte även en som var som en jätte gunga och riktigt härlig så den var bådas avorit, men det blev även lugna åkgrejer som parisehjulet. Det var den bästa söndagen på mycket mycket länge.

Idag har baby jobbat och då ringde MQ och frågade om jag har fått jobb i sommar och jag svarade då ja men de erbjöd mig att börja jobba där i sommar så jag ska fundera på det till i morgon. Jag har lite beslutsångest kan jag ju lova, med tanke på att pjäsen redan fixat mitt sommarschema så i morgon bitti ska jag ringa till pjäsen och berätta hur det ligger till. Sen får vi se.


När min fina kom hem från jobbet så såg vi "When a man loves a women" en underbar film som är ett måste att se enligt mitt tycke. Nu när han är på träning tänkte jag bege mig ner till allum för att köpa hem lite mat och tandkräm, sen ska vi äta en god middag när han kommer hem. 

Nej nu måste jag ta en dusch så att jag kommer ut någongång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0