Ge mig 14e juni nu tack, och en lägenhet.

Fredrik har varit hos mig från onsdag till igår, men vi har tillbringat dagarna med att ligga i sängen för han blev sjuk och orkade inte göra något, så jag låg intill och kände mig hjälplös som inte kunde göra något för honom..
Egentligen skulle han åkt hem i söndags men när vi var vid båten så bokade han om den och stannade en dag till. Gissa om jag var glad? Igår var det dock inte lika roligt. Så efter att min fina gått på båten efter att ha gett mig mängder med pussar och kramar så begav jag mig ner mot bilen men då hörde jag min fina Nina ropa på mig som tydligen skulle upp till uppsala över dagen. När hon kom och krama om mig kunde jag inte hålla mig längre och grät både för att jag blev så glad att se N och ledsen för att F åkt..

När N gick på båten så åkte jag till lägenheten och sov ett par timmar sen begav jag, Malion och Mandi oss ner i almedalen för att njuta av det fina vädret.

Nu försöker jag att göra så mycket som möjligt för att inte deppa ihop för att F inte är här hos mig men eftersom jag inte jobbar förens på torsdag så är det svårt att göra något som inte påminner om honom. men som sagt, det är bra att längta..

Det enda som jag vill ha nu är 14e juni då F flyttar hit och en lägenhet som vi kan bo i.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0