Förlåt.. Jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt?

Kvällen börjde med middag i klintehamn hos mormor! Efter det åkte jag och Malin in till stan och då kom Emelie, Nina och Annie hem till mig för att förfesta lite. Jag blev målad på armarna och så fick jag en text på ryggen, hahha! Det var ju ändå halloween, aaaight?

 

På hamnplan var det riktigt bra drag! Vi dansade gärnet hela natten, och helt plötsligt blev klockan tre och då tog jag, Nina, Fanny en taxi hem till mig och sov.

Idag blev det jobb för min och Fannys del och jag var otroligt nog pigg de första timmarna men den sista timmen var jag en zombie...

Ikväll har vi fått god middag hemma i Källunge! Mamma gjorde någon fransk rätt med köttt och potatisgratäng fast ändå inte, gott var det, ritkigt gott!

Mina ögon är på väg att ramla ner så nu säger jag - God natt!


Kommentarer
Postat av: nea

du är grymt snygg honey! <3

2009-11-03 @ 11:12:06
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0