i-lands problem?

Min plan att gå och lägga mig tidigt igårkväll gick bättre än förvantat, dock kunde jag inte sova.. Så jag och Fredrik låg och pratade med varandra från halv elva till halv två inatt. Hur kan man ha så mycket att prata om på natten för? Jag menar det hade nog inte hänt att vi hade suttit så en helt vanlig dag och pratat, iaf inte om de grejerna.
Så nattens samtal har alltså satt sina spår idag. HELLOOO ZOMBIE GIRL!

Måste springa ner på h&m och köpa hårspray för min fina tröja har gjort mitt hår alldeles elektriskt. Så ja jag är en fin kombination av Zombie SLASH eltjej, finfint. Måste springa ner nu innan rasten är slut.

Ciao

Kommentarer
Postat av: n

annars kan du bara använda leave-in balsam. fungerar perfekt mot elektriskt hår! ^^



PUSS

2009-11-09 @ 15:54:32
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0