Nina är en grym frisör!

Åtta cm av håret är nu borta och på en del ställen är det avklippt ca 25-30 cm och jag känner mig så nöjd! Tack Nina, du är verkligen grym! Bilder får ni se en annan gång.

Egentligen skulle jag sova i Källunge inatt också men jag har fått så mycket jobb den här veckan så jag bestämde mig för att sova i stan. Egentligen skulle jag baka lussebullar hemma i Källunge i morgon men det får bli nästa vecka istället!
På kvällen blir det mys med mina tjejer! Vi ska först äta middag på joda och sen ska vi på bio :)

Nu har min nyårsklänning kommit med posten! Först när jag prova den kände jag mig som en spice girls tjej men jag ska fixa lite med hjälp av Nina så att den blir vrålsnygg ist, eller vi får hoppas på det!

Snart ska vi åka till maxi och handla lite. Hoppas att ni har en en mysig lill-lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0