Vilken dålig utekväll

Jag vaknade för en stund sedan.. Jag och Fredrik somnade i soffan runt 18, sen vaknade jag vid åtta av att han gav mig ett tiotals pussar. Men nu har han åkt till jobbet och jag är hemma själv ikväll.
Får se om jag hittar på något men det är inte så troligt med tanke på hur trött jag är.

I morgon blir de jobb sen ska jag se om jag hinner se något av ibks match och kvällens planer är ännu inte spikade.

Just det ja, Gute var värdelöst igår!!! De hade släppt in alldeles för mycket folk, det gick inte att varken stå,dansa,gå, eller röra sig! Så jag kan säga nu att jag känner verkligen i nte för att gå ut på ett tag!

Nästa helg lär man väl vara på igen men jag kände verkligen att det var riktigt tråkigt igår! Att betala hundra kronor för en halvtimme där man inte kan göra något och det enda man får är tjuvknip, armbågar i sidan osv. Nej hu, riktigt dåligt gute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0