Eat my house

Har kört Malin och Annie till deras kick off med laget, körde även in min man till innerstan där han ska tillbringa kvällen med hans vänner innan det blir eat my house på gute (jag vill ockå, men ska ju jobba i morgon..).
Har även varit hemma i källunge och hämtat mina föräldrar och deras vänner för de skulle på after work på hp5 innan de skulle på bio.

Efter att jag agerat taxi åkte jag till flygplatsen för att överasska mina fina tjejer som ÄNTLIGEN kommit hem!!! Jag har saknat dom något så fruktansvärt även om det bara var en vecka.. När jag såg mina tjejer började jag gråta (ovanligt?) för jag blev så glad!! Som sagt, äntligen är dom hemma igen :) Så i morgon ska alla hit och se fotbollen innan vi beger oss ut i Visby för en härlig utekväll! Är dessutom ledig på söndag för första gången på över en månad så i morgon kör vi tjejer !

Nu ska jag se slutet av Idol innan jag åker till öster för att köra mamma, pappa och sällskap hem till källunge sen ska jag hoppa direkt i sängen för att vara pigg o gla i morgon på jobbet, även om gutekällaren lockar ikväll...

Ps. Lycka till i morgon Dalhem!! Ds.

Kommentarer
Postat av: em

sötunge som kom o mötte oss, blev så glad när jag såg dej :)

2009-10-10 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0