11 timmars sömn

Idag när jag vaknade vid 11 så fick jag inte liv i min sambo så jag fösökte somna om och lyckades underligt nog. När jag vaknade nästa gång var klockan 1! Jag förstår inte hur jag kunde sova så länge.. Jag gick då upp och diskade upp disken från igår sen vaknade min älskling och sa att han sovit jätte dåligt för jag har drömt jätte mycket i natt och det påverkar honom också då jag skriker "SLUTA JAG FÅR PANIK!" och massa annat på nätterna så även om jag sov 11 h i natt så är jag ändå inte helt utvilad och inte Fredrik heller..


Nu har jag lagt i två maskiner tvätt och min älskling har gått till jobbet.
Ska städa upp lite här och fixa tvätten sen börjar jag jobbet vid 18-22 pga inventering.


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0