En liten nyhet i garderoben

Har jobbat hela dagen idag 9-18.15 så nu är jag rätt trött kan jag lova. På lunchen hann jag iaf med att köpa en klänning som kom in på Vila idag (eller igår?) skit snygg iaf. Klänningen är inte riktigt jag, för jag är mer den lilla rosa tjejen som är så puttig nuttig (inte riktigt men typ) men jag känner för att ändra det lite.

Klänningen hittar ni här--> Topstar short dress

Ikväll sitter jag ensam framför Idol för min älskling jobbar. Vi är värsta kärlekskrankarna och behöver varandras kramar och kärlek hela tiden, jag klagar absoluuut inte :)
Tänk att när man gör en underbar resa med sin bästa vänner och så träffar man sin själsfrände också, inte illa :)

Jag älskar dig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0