Kenza

Jag har en del bloggar jag kollar varje dag en av bloggarna jag läser är Kenzas. Jag tycker verkligen om henne, hon verkar vara en så himla härlig tjej! Och sen ser hon helt gale bra ut också! I ett av hennes senaste inlägg skrev hon om "feel good" sms som man sparat som man fått och läser när man känner sig nere eller är lite ledsen.

Jag har ALLTID sparat fina sms i "sparade meddelanden" men eftersom jag har en old phone nu så kan jag inte göra så men igår fick jag ett fint av min älskling som löd,

"Jag älskar dig mest i hela världen. Är på väg hem till dig nu och kommer krypa upp bakom dig i sängen. Det finns inget bättre!"

Han är för söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0