Klagmaja

Jag har legat orörlig i sängen hela natten så det har inte blivit mycket sömn inte.. Träningsvärken är fruktansvärd.. Vältränad var jag ju inte direkt så jag hade ju väntat mig träningsvärk men eftersom jag inte hade så ont igår trodde jag att jag skulle slippa det idag också men icke!
Har vaknat varenda gång jag skulle vända på mig inatt och inte kunde jag gå upp heller med tanke på smärtan, usch!

Eftersom jag legat orörlig så tog det ett bra tag innan jag kom upp ur sängen (med andra ord tills nu) så nu är jag hungrig! Jag sugen på nybakade scones och en kopp te med vaniljsmak men eftersom vi inte har ingredienser till scones så får jag nöja mig med en kopp te och helt enkelt äta något annat till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0