Klintemarkand

Igår när jag kom hem till Louise stod mina fem tjejer i hallen och sjöng "ja må hon leva....." åh, mina tjejer är så himla bra! BÄST är vad dom är! Det bjöds även på kladdkaka och glass och så öppnade jag mina paket och då fick jag en plattång och två nagellack! Tusen tack tjejer!

Idag fick jag med mig Fredrik till klintemarknad, men det var en trött pojkvän jag hade med mig, men det var mysigt iaf! Åt bakad potatis så nu går jag omkring på jobbet och stinker vitlök.. jag försöker hålla mig undan från folket nu iaf, haha! Träffade även mormor och var uppe hos gammelfarmor Marianna ett tag med :)

Ikväll blir det utgång och för en gångs skull så ser jag verkligen fram emot det! Ska bara hem och sova någon timme nu när jag slutar. Sen ska jag va med Malin mellan ungefär 18-21 sen sticker jag bort till tjejerna!

Lycka till på matchen i morgon Lousie!

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0