Löööördag!

Ännu en arbetsdag avklarad! Har nu fem dagars ledighet framför mig, skönt ska det bli, men jag vill ju jobba! Jag vill ha pengar och jag gör ändå inte så mycket klokt på dagarna när jag är ledig..

Men nu är det som sagt lördag och jag ser fram emot kvällen! Jag ska bort till södervärn för att se ibks träningsmatch med Louise men vi kommer inte se hela för klockan 19 ska alla tjejer träffas på maxi för att köpa hem alla grejer. Det ska som sagt bli tacos så det blir rätt simpelt och efter maten är det drinkar som gäller.

Vi hade en drinkkväll i januari bara några dagar innan vi åkte ut på vår resa i asien så alla gjorde sin egen drink. Det ska bli mysigt att ha en sån kväll igen! & för en gångs skull kan ju alla :)

På tisdag är det träning som gäller. Träning!!! Jag ska INTE banga. Innebandy i säve med flyers, Alex var inne på jobbet idag och hon skulle prata med deras tränare så ska jag börja på tisdag. Jag är taggad som bara den men samtidigt så vill jag inte heller.. Det är ju ändå ett år (OBESVERVERA ETT ÅR) sedan jag tränade, så jag kommer vara fruktansvärt dålig. Min kondition är verkligen inte på topp och min innebandykänsla är absolut inte densamma som den var för ett år sen.. Hur det går på träningen återstår att se. Men jag ska inte gå in med inställningen jag har nu, "att jag kommer vara sämst" osvosv för då lär det ju bra gå åt skogen.
När jag kommer dit ska jag ge mig fan på att inte ge mig. Jag är en kämpe och vill inte vara den som är svag så nu jäklar!

Ja nu har jag ju skrivit på bloggen dessutom att jag ska träna på tisdag så det är ett MÅSTE nu. Jag saknar ju faktiskt innebandyn också.

Nu ska jag plocka iordning lite här så att det ser någorlunda klokt ut här tills tjejerna kommer! Det kommer på en toppen kväll, det känner jag på mig enda ut i fingertopparna!

Ha en underbar lördag!


Såhär såg vår förra drinkkväll ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0