Minigolf kan vara den sämsta sporten i hela världen!!!

Ja minigolfen gick ju skit. GAAH! Jag blir galen när det går dåligt för mig! Ibörjan gick det bra och jag fick faktiskt två hole in one eller spik som Fredrik rättar mig att det heter.. Det var skit tråkigt att spela mot Fredrik också för han fick ju typ ett eller två slag hela tiden.. Matchen slöt 48-72 men vi var vänner när matchen slöt iaf. Eller jag försökte iaf, haha.
Minigolf är inget för mig helt enkelt..

Här har ni den snygge vinnaren


Sur tjej


Efter minigolfmatchen åkte vi till konsum i slite för att handla lite mat till kvällen och det fick bli kyklingsallad. När vi kom hem igen så körde vi fyrhjulingen ett tag och jädrar vilken drag det är i den! Livsfarligt ju, men kul!
Efter ett tag blev vi hungriga så då lagade vi kyklingsallad som blev grymt god och så hade vi vitlöksbröd och grovt bröd till och så såg vi på idol.



När Idol var slut så tappade vi upp ett bad och badade ett tag och det var jätte mysigt, bubbelbadkar kan vara bland det avslappnaste som finns. Efter badet så bakade vi kladdkaka och så såg vi på Jersey girl som är en jätte fin film och sorlig för jag låg och grät i Fredriks famn ett tag..



En jätte härlig dag hade vi! idag har vi bara legat ute på studsmattan i det underbara sommarvädret.

Nu är vi "hemma" i stan igen och Fredrik åkte precis iväg till jobbet och jag ska nu äta lite hösthallon som jag fick med mig in till stan av mamma, tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0