Nyklippt

Idag gick jag upp 7.00, jag skulle nämligen vara vid frissan klockan 8 så nu är jag färdigklippt och har äntligen blivit av med allt mitt slitna hår! Det känns huur skönt som helst! Jag har alltid varit tjejen som absolut inte vill klippa av så mycket utan vill bara ta av så liiiiite som möjligt (som så många andra tjejer), men idag såg jag hur slitet det var.. Men även om Kia tog av en bit så syns det knappt något på längden.
Jag ska dit igen om ca 6-8 veckor igen och då funderar jag på att göra en ordentlig förändring! Frågan är bara hur.. Jag får inte lov att färga håret brunt av Fredrik sen så är jag inte så sugen på det längre heller eftersom alla gör det nu. Men en lite annorlunda frisyr hade ju varit något! Om ni har någon idé på hur jag ska göra nästa gång så får ni gäran meddela det, och Louise jag vägrar page!

Min älskling har vaknat till liv nu och idag ska vi gå ut och gå en sväng i det fina höstvädret!

Kommentarer
Postat av: Neo neo neo neoo

Äru också sugen på förändring honey?! :D Va roligt! Samma här. Nej, page skulle nog inte passa dig men hmm... vad annars?? Svårt när färgning är utesluten ^^ Va roligt! Bli online på msn nu så vi kan diskutera de! :D Tampe vill inte heller att jag ska färga brunt så de är uteslutet för mig me ^^ SAKNAR DIG BÄSTA! <3

2009-09-29 @ 11:25:12
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0