Samboliv

När jag kom hem från jobbet idag hade min älskling gjort middag till oss, kykling med ris till honom och kykling med bulgur till mig eftersom jag är lite kräsen och inte tycker om ris.
Efter maten satt vi och såg på Debatt på teven. Ofta att jag ser på debatt? Visst jag tyckte att det var intressant att höra debatten om vaccinet mot svininfluensan och satt faktiskt en bra stund och var insatt i programmet innan jag blev rastlös och klängde på F, som ett barn.. Ja det märks vem som är äldst i vårt förhållande iaf, jag hade nog hellre sett Simpsons. Jisses vilken mogen tjej på SNART 20 år. Jag vägrar bli äldre!


Jag skulle lika gärna kunna börja 7:an igen då man var liten oförståndig och inte visste så mycket om vuxenlivet. Men jag har faktiskt kommit på att jag har ju ännu hela livet framför mig! Resor, studier, vänner, familj, giftemål, pension m.m m.m så jag har en hel del att se fram emot! Eller nja kanske inte det sistnämnda dock.

Nu ska jag cykla och överraska min syster för min sambo åkte precis iväg på träning och jag vill inte sitta hemma själv.



Bilden är från 2003 ? i 7:an iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0