1 år

Igår blev det spinning med Emelie, Nina och Josefine på form. Därefter blev det lunch på etage och fixande med mitt pluggande. Sen sprang vi runt på stan ett tag innan jag gick hem för att vänta på att Fredrik skulle komma hem.
För vi firade nämligen ett år tillsammans igår! När han kom hem gick vi hela vägen till ica maxi men först gick vi till team sportia för att byta Fredriks ett par fotbollsskor och så köpte han ettt par jätte fina rosa utomhusskor till mig. Så nu jäklar ska jag börja springa mera!

Efter det blev det korv på maxi sen lite mathandling innan vi gick till hemmakväll och hyrde film.
När vi kom hem så lagade jag fläskfilé med permasanostsås i ugnen och egengjorda klyftpotatis, och till maten delade vi på en flaska rött.

Med andra ord hade jag en riktigt bra dag igår!



Här var vi på gran canaria och firade 6 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0