Bingolotto

Jag gjorde rätt i att inte gå ut i fredags. Inflyttningsfesten var kanon, även om det kanske blev lite för mycket av det goda. Tusen tack tjejer!
När jag cyklade hem där på natten så mötte jag såklart polisen som inte var glad för att det skjussades och för att jag inte hade lyse på cykeln.. Men jag klarade mig utan några böter.

Igår var det jobb hela dagen sen gick jag hem och sov till 21 för att orka med en utgång med tjejerna. Jag kan ju då tala om för er att jag inte hade särskillt kul på hp. Tror att det var pga att jag var så trött.

Idag har jag varit en rätt död tjej på jobbet. Efter jobbet mötte min älskling upp mig och vi begav oss till atterdags för en storhandling. Så nu får man trycka för att få igen kylskåpet, haha. Till middag blev det fläskfilé, pepparsås, och egengjorda potatisklyftor med sallad till.

Nu har min älskling somnat i soffan, jag ska väcka honom nu snart för han har köpt bingolotter, haha! Nu ska vi vinna några miljoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0