Jag e inte bitter

Idag jobbade jag för första gången sen.. Hm ja jag minns inte, snacka om långledig.
Jag har nästan alltid klackar på mig när jag jobbar men eftersom jag inte gått i klackar på vääldigt länge så resulterade det i att jag vricka min klena högerfot två gånger, fick ont i båda fötterna, lyckades på något mycket konstigt sätt trampa en kund på tån så ja jag struntade i "vill man vara fin får man lida pin" och satte på mig stövlarna. Betydligt mycket skönare.
Undrar om jag får lov att gå i mina rosa utomhusskor som jag fick av mannen på jobbet? Det vore betydligt mycket skönare, smartare, bättre, ja ni ser. Detta ska tas upp med chefen på personalfesten i morgon.

Nog om skoproblem. Ikväll är jag ensam eftersom mannen jobbar.. Jag har inga planer förutom att hitta en outfit till personalfesten och utgången i morgon. Men eftersom jag tycker att jag inte äger ett enda plagg som passar till det i morgon lär jag nog bara tillbringa kvällen i soffan och massera mina ömma fötter.
Så alltså kommer jag att känna mig ful i morgonkväll, och vara på svin dåligt humör och inte alls känna föra att gå ut. Jag är så himla positiv, tycker ni inte?

Soffan eller ut och springa/powerwalk med mina skor? Soffan lockar mera, men beach 10 väntar bakom hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0