Alone in Gothenburg

Jag såg Kenza igår. Hon är tom snyggare i verkligenhet, och hon ställde säkert upp på ett hundratalsbilder med hennes läsare och fans. Vilken tjej!

Sökte lite jobb innan jag åkte hem till Fredriks föräldrar och började läsa en bok medans mannen hade samling innan hans fotbollsmtach. Innan matchen drog igång gick jag bort till fotbollsplanen och tog plats på en bänk med Nikita. Dom förlorade dock med 3-2, två skitmål gick in.. Jag förlorade även känseln i tårna pga att det blev så kallt.

Efter matchen åkte vi hem och bytte om, sen tog vi spårvagnen bort till Jacob där förfesten var. Sunni följde också med!

För tre dagar sedan såg jag min gamla klasskompis Sunni i skyltfönstret på Lindex i norstan. Vi tog varandras nummer och hon följde med oss på förfest hos Jacob. Herregud vad mycket grejer man gjorde när man gick på högstadiet. Det var verkligen hur kul som helst att träffa henne och om det inte varit för att jag är sänkt idag så skulle vi ses idag också.

Idag ångrar jag att vi drack igår. Det känns som om man förstörde hela veckans slitande på gymmet, plus att jag inte orkar gymma idag.. Men det konstigaste var att jag bara drack 3-4 glas vin och vi kom ändå hem vid tre ändå känner jag mig helt slut idag. Tjejer tänk i sommras när vi drack var sin flska vin plus någon cider sen en shot på krogen, kom hem i gryningen och jobbade dagen efter?

Nej nu blir det inge fest på ett tag. F sa dock att hans kompis fyller år nästa helg men jag funderar allvarligt på att strunta i det eller gå dit och vara nykter.

Min ex-sambo Frida som jag bodde med i Oslo är här över helgen så i morgon ska jag försöka hinna med en date med henne innan eller efter att jag och mannen varit på ikea.

Fredrik är och ser fotboll med killarna, så jag är själv för första gången i götet. Kanske att man ska ta tag i städningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0