Hemma

Det blev en riktigt bra roadtrip till Götet med Nikita, Pierre och min älskling i måndags! Att köra Ja jävlar till en flaska rysk sprit blev konstigt nog succe, trots knasiga ord.

När vi kom fram sov jag och Fredrik hemma i Niktias studentlägenhet. Vi fick 105cm sängen, medans han sov i den korta soffan vilket resulterade i att han vaknade av att han inte hade något blod i fötterna. Fredrik sov inte heller för jag och Nikita snarkade tydligen ikapp.

Igår tillbringade vi dagen på stan, åt indisk mat (inget för mig), shoppade lite, och jag sökte en del jobb, så nu äre bara att hålla tummarna!
På kvällen var vi hos Fredriks föräldrar i sävedalen. Natten skulle spenderas med F´s vänner från götet men så blev inte fallet. Vi åt popcorn och myste framför "ja ä inte bitter" ist. 

I morse tog jag flyget hem igen. Fredrik är kvar och ska se WOW med Nikita, Pierre och Kevin. Så idag har jag gått igenom alla vuxenprylar hemma i Källunge. Alla tallrikar, bestick, glas, skålar, tårtspadar, salladsbestick, ja ni vet allt sånt som man inte tyckte var kul att få när man var liten? JAG ÄR JÄTTE TACKSAM FÖR ALLT!

Nej nu ska jag ut och kika på vårt fina hus som mamma och pappa håller på och gör om. Det blir så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0